Vad snurrar i min skivspelare oftast?

torsdag 24 januari 2008

Tänkte jag skulle slänga upp en liten topp 5 lista på vad jag lyssnat mest på hemma i soffan den senaste tiden. Ingen speciell ordning på denna, bara så ni får en liten uppfattning om vad jag verkligen gillar. Gillar ju inte allt jag skriver om här på bloggen, vissa saker är med för att dom är roliga bara :)

5. Backyard Babies - Alla skivor egentligen men låten Dysfunctional Professional från senaste skivan får representera dom här.

4. Lars Winnerbäck - Samma här dom flesta skivorna spelas friskt. Väljer låten Elegi från skivan Vatten Under Broarna (2004).

3. Dan Swanö - Moontower. Underbar skiva som hängt med i några år nu. Här med låten Add Reality.

2. Amon Amarth - With Oden On Our Side. Riktigt bra dödsmetall! Låten heter Runes To My Memory.

1. Nightingale - White Darkness. Senaste skivan från Nightingale och denna har snurrat rejält i spelaren ända sedan den inköptes på Bollnäsfestivalen i sommras..signerad och fin :) Låten heter Fields Of Life.

0 kommentarer: