Svenskt och ruskigt bra!

tisdag 13 november 2007

Backyard Babies är en av mina absoluta favoritgrupper. Det är ren energi och en riktig adrenalin kick i deras musik.

Musiken, attityden och allt runtomkring dom är riktig Rock'n'Roll.
Dom är kända för att vara ett ruskigt bra live band, som ger allt hela tiden. Tyvärr har jag aldrig lyckats med att se dom live, något jag måste ändra på snart.

Vill du för en billig peng få veta lite mer om dom och samtidigt få läsa en intressant och rolig bok? Surfa då in här och köp den för 47:-, det är ju nästan gratis!

Jag bjuder på 2st videos idag, den första är en lite äldre och kommer från skivan Total 13 (1997). Låten heter Look At You.




Den andra låten är lite nyare och kommer från min favoritskiva Stockholm Syndrome (2003). Låten heter Minus Celsius.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Boken om Sweden Rock festival släpps den 24 november

Förköp på www.etoall.se/swedenrock

Mr.X sa...

Den länken fungerar inte för mig?

Anonym sa...

Nu ska den göra det :)